poniedziałek, 24 czerwca 2013

Historia :) I zdięcia Franczeski:)

Cześć wam!

Dziś opowiem wam, jak to było że Franczeska, na wszystkich się pogniewała.
Ale najpierw, kilka fotek Fran. ;D











To jej zdiecia ^
                      |
Historia ♥

Przed dniem były urodziny Franczeski.
Następnego dnia, Camila zauważyła dziwne zachowanie Fran.
Myślała że to właśnie na nią gniewa się Franczeska. Tylko nie wiedziała za co.
Podbiegła do Franczeski i zapytała - Zła jesteś na mnie?
Franczeska - Nie. Daj mi spokój, Okej?
Camila szybko podbiegła do stolika przy którym siedział Maxi i jego kumple.
Maxi zapytał - I jak?
Camila powiedziała - Franczeska powiedziała że to nie na mnie jest zła. To pewnie na ciebie.
Maxi - Pewnie tak, nie potrzebnie to powiedziałem.
Camila - Zawołaj ją i przeproś.
Maxi zaczął wołać Franczeskę.
Gdy Franczeska podeszła do ich stolika Maxi powiedział
- Przepraszam za to co mówiłem. Nie gniewaj się ! :(
Na to Franczeska - Nie o to chodzi. Wczoraj były moje urodziny, wszyscy o nich zapomieliście.
Maxi Camila i reszta , strasznie się zdziwili.
Camila - O , oł ja zapomniałam przepraszam cię ! ;(
Franczeska odbiegła od stolika.
Później zorganizowali bal, dla Fran.
Wszyscy się pogodzili.
Koniec ☻

To wszystko na dziś. Paa~!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz